View Byealex Az Én Kedvesem Background

View Byealex Az Én Kedvesem Background. Az én kedvesem egy olyan lány, akit. Az én kedvesem egy olyan lány, akit.

HipsterBenett: ByeAlex
HipsterBenett: ByeAlex from 3.bp.blogspot.com
Az én kedvesem egy olyan lány, akit. Alex márta (born 6 june 1984), better known by his stage name byealex, is a hungarian indie pop singer, songwriter, journalist, and novelist. Thank you byealex for this great song the rhythm is fantastic,but i don´t understand the text.

Az én kedvesem egy olyan lány, akit farkasok neveltek és táncolt egy délibábbal, majd elillant csendesen az én kedvesem.

Az én kedvesem egy olyan lány akit hóbortos álmok tépnek kócos haját reggelente szelek fonják, ettől más a kedvesem ő az én kedvesem. C az én kedvesem egy olyan lány akit c átölel hét kontinens c csobban szép tengerekben 's c c/b am7 táncot lejt fent felhők közt a, kedvesem. So my next language i will learn is hungrian. Az én kedvesem egy olyan lány, akit farkasok neveltek és táncolt egy délibábbal, majd elillant csendesen az én kedvesem.


Next Post Previous Post
No Comment
Add Comment
comment url